Książki, które szokowały opisem scen erotycznych (moje pierwsze)



"Let's talk about sex baby,

Anyway you wan't it, you can have it
(talk about sex baby)
Do it on the counter, we'll fuck for hours
(let's talk about sex)
Anyway you wan't it, you can have it
(talk about sex baby)
Do it in the shower, pussy power
(Let's talk about sex baby)"

Cheat Codes x Kris Kross Amsterdam – Sex




Tutaj nie chodziło o charakterystykę bohaterów, treści fabuły itp. 
Stawialiśmy tylko na sceny erotyczne, na całą chemię i pożądanie.


Nie oszukujmy się, prawie każdy z nas sięgnął po „50 twarzy Greya” i zdania są podzielone. Właśnie ta książka była moim biletem do zapoznania się z literaturą erotyczną. Byłam wniebowzięta i dzięki tej historii zaczęłam czytać kolejne i kolejne.

 Z biegiem lat, mogę śmiało napisać, że są o wiele lepsze książki niż E.L. James.  Ale to nie oznacza, że nie przyznaje się do ich czytania. Chwyciła mnie i zniewoliła. Skoro byłam takim laikiem to dla mnie ta seria zdecydowanie była mocna i dobra. Byłam w szoku, bo przecież nawet mocny seks nigdy nie kojarzył mi się z wiązaniem itd. Później odkryłam BDSM i jestem nim zafascynowana.

1. CYKL: PIĘĆDZIESIĄT ODCIENI. E.L. JAMES


  "Zdjął mi bluzkę, rozpiął stanik, pozbawił mnie spodni. W ekspresowym tempie. Byłam w samych majtkach kiedy się na niego rzuciłam. Jego zdominowanie nie trwało jednak długo, bo za moment to on przywarł moje plecy do ściany, następnie ja jego i tak trwała między nami zaciekła walka o dominacje i o to kto ma grać pierwsze skrzypce, a to wszystko podczas mocno erotycznego, nieprzerywalnego pocałunku"


2. CYKL: ROZPALONA. SYLVIA JUNE DAY 



"Pocałował mój pępek i zaczął sunąć niżej, łaskocząc mnie włosami po brzuchu, aż zatrzymał się między udami. Rozchylił mnie drżącymi rękoma, muskając językiem łechtaczkę. Delikatne drażniące liźnięcia wzdłuż mojej szparki oraz trzepoczące ruchy języka zanurzającego się głębiej we mnie doprowadzały mnie na krawędź szaleństwa. Podrygiwałam niespokojnie, a z gardła wyrywały mi się zachrypnięte błagania. Napięcie rozprzestrzeniło się po całym moim ciele, naprężając mnie tak bardzo, że miałam wrażenie, iż zaraz trzasnę jak gałązka pod presją jego pieszczot. I właśnie wtedy wywołał we mnie orgazm najłagodniejszym muśnięciem samego czubka języka. Z moich ust wydostał się okrzyk ulgi, rozpływającej się pulsująco po całym moim wijącym się w ekstazie ciele.
– Nie mogę cię stracić, Eva. – Gideon uniósł się nade mną, kiedy ja drżałam z rozkoszy.
– Nie mogę."

3. CYKL: ICH NOCE. OLIVIA CUNNING



 "Eric zagapił się. Nie mógł myśleć na tyle jasno, by coś zrobić. Nawet takich
podstawowych rzeczy jak oddychanie czy mruganie.
Zatrzymała się przed nim, wykrzywiając się z niezadowoleniem i
dotknęła środka jego piersi linijką.
- Panie Sticks, masz się stawić w moim gabinecie - linijka wsunęła się
pod jego brodę, zachęcając go, by spojrzał jej w oczy.- Teraz, panie Sticks.
Odwróciła się na pięcie i wróciła do sypialni. Dostrzegł jej nagi tyłeczek
pod zwiewną spódniczką, zanim ją poprawiła.
- O Boże - powiedział Trey, uderzając czołem o brzeg szafki kuchennej.-
Praktycznie ci ją oddałem."


"Ułożył się na niej, przeklinając tego, kto wymyślił ubrania, i zaczął ssać płatek ucha, skubać go i lizać. Rozłożyła dla niego uda, a on umościł się pomiędzy jej długimi, zgrabnymi nogami. Przesunął wargi nad pulsującym miejscem pod jej uchem. Zadrżała. Przesunął dłońmi po jej ramionach i barkach, rozkoszując się dotykiem jej miękkich piersi na swoim torsie i żarem jej kobiecości, przenikającym tkaninę jego dżinsów.
Wytyczył ustami szlak od jej szczęki przez podbródek do ust. Zaczął ssać jej wargi i język. Jego kutas pulsował. Oderwał od niej biodra i rozpiął spodnie. (…) Ujął kutasa w dłoń i zaczął badać gorące, wilgotne wrota do nieba. Odprężyła się pod nim z westchnieniem. Spojrzał jej prosto w oczy, gdy w nią wchodził – wypełnij ją leniwie jednym boleśnie powolnym pchnięciem. Wygięła plecy w łuk z rozkoszy, ale nie odwróciła wzroku. Wpatrywali się w siebie, lubując się łączącą ich więzią. Wysuwał się i wsuwał w nią powoli, nie szukając spełnienia, pragnąc tylko jej doświadczać. Stać się jej fizyczną częścią. Poczuć ją. Poznać."

4. A.J. GABRYEL


"Bywały chwile, że kochałem ją, nienawidziłem i znowu kochałem w odstępie kilku minut. czasami, gdy leżę w łóżku na wpół obudzony i myślę o niej, zastanawiam się, czy to właśnie nie było tym, co ciągnęło mnie do niej najbardziej. to uczucie, że bycie z nią jest jak chodzenie po polu najeżonym minami, jak rozbrajanie tykającej bomby, która może wybuchnąć w każdej chwili, bez względu na moje dobre intencje i otaczających nas ludzi. ale bycie z nią było też jak doświadczenie pierwszego słonecznego dnia. jak nikt potrafiła dotknąć mnie do samego szpiku. słowami lub ich brakiem zabijała mnie tysiące razy, a mimo to sprawiała, że czułem się żywy. żywy i kompletny. cały. obecny. była i nadal jest zupełnie niepodobna do kogokolwiek, lecz właściwie nie potrafię wskazać, na czym polega jej inność. bo nie chodzi tu tylko o to, że z nią nigdy nic nie było jasne i proste, że przejrzystość zawsze była zmącona, że nigdy nie wiedziała, kiedy się zatrzymać. teraz wiem, że nigdy tak naprawdę jej nie znałem, choć gdy byliśmy razem, byłem pewny, że znam ją dogłębnie, od zawsze"

5. CYKL: ŚPIĄCA KRÓLEWNA. ANNE RICE





5. CYKL; BREEDS. LORA LEIGH

 TUTAJ JEST BARDZO DUŻO TOMÓW. NIE BĘDĘ WSTAWIAĆ OKŁADEK. 


"– Chcę, żebyś wiedziała, jak gorące i słodkie jest twoje ciało – odpowiedział jej tajemniczo, przemieszczając się coraz niżej.
– Chcę ci opowiedzieć, jak zamierzam lizać twoją słodką cipkę, zjadać ten delikatny krem z twojego ciała. Jej biodra poderwały się mimowolnie na dźwięk szorstkiego pomruku i pod wpływem tych słów.
– Poproś, żebym cię wylizał – zażądał szorstko Callan.
– Powiedz to – O Boże. Szeroko otworzyła oczy, a twarz mężczyzny zatrzymała się nad obolałą częścią jej ciała. Obserwował każdy centymetr rozpalonymi, błyszczącymi oczami.
– Powiedz te słowa – powtórzył drapieżnie, gorąco.
– Daj mi zgodę, żebym cię zjadł. Oblizała usta i ciężko westchnęła, gdy szerzej rozsunął jej nogi, a jego palec zaczął muskać ciało pokryte wilgocią"



6. "Kobiety". CHARLES BUKOWSKI 



"Przycisnąłem ją do krawędzi zlewu i zacząłem ocierać się o nią kutasem. Odepchnęła mnie, ale objąłem ją ponownie na środku kuchni. Ujęła mnie za rękę i wsunęła ją sobie w dżinsy, pod majteczki. Opuszkiem palca wyczuwałem wejście do jej cipki. Była mokra. Nie przestając jej całować, wsunąłem palec głębiej, po czym cofnąłem rękę, odsunąłem się, wziąłem flaszkę i nalałem sobie następnego drinka."




7." PAN I JEGO NIEWOLNICE". AUTOR NIEZNANY 


"– Czy nie jest ci przyjemnie, złotko? – zapytałem łagodnie, lecz z okrutnym uśmiechem na ustach, kontynuując te subtelne igraszki z jej cipką.
– Nie, nie – piszczała. – Och, przestań, bo już dłużej nie wytrzymam! – wiła się przy tym jak przypiekana ogniem. Szparka jej cipki była teraz rozwarta zdecydowanie szerzej. Wsunąłem tam palec: Alice, mocno spłoszona, wydała okrzyk rozpaczy. Po raz wtóry stanęła mi na przeszkodzie błonka znamionująca dziewiczość Alice! Upajając się wilgotnym, pulsującym wnętrzem, wzmagałem powoli ruchy palca w tej zachwycającej norce, zupełnie jakbym chędożył ją kutasem.
– Jack! Nie! – wrzasnęła teraz Alice, oszalała z rozpaczy i wstydu; mnie jednak żadną miarą już nic nie mogło powstrzymać, toteż wskazującym palcem lewej dłoni zaatakowałem łagodnie jej łechtaczkę. Alice zaczęła histerycznie krzyczeć, wyginając i napinając ciało, wijąc się i rzucając, szarpiąc jak opętana."



8. CYKL: OSIEMDZIESIĄT DNI. VINA JACKSON 






9. "DZIENNIK NIMFOMANKI". VALERIE TASSO

"Pochyla się i bierze w garść trochę świeżo wykopanej ziemi. Zaczyna wmasowywać ją w moją pupę. Ja nadal ssę palce jego kolegi, przesuwając po nich językiem. Jego ręce mają dziwny zapach, to ręce człowieka pracującego fizycznie – poznaję to po tym, jak twarda jest pokrywająca je skóra. Ten drugi zdejmuje spodnie, chwyta swój penis w prawą rękę i zaczyna się onanizować, wpatrując się jednocześnie w mój tyłek w świetle latarki."











10. CYKL: PIEKŁO GABRIELA. SYLVAIN REYNARD 



"– To nie jest dobra pozycja. Muszę cię przesunąć.
– Myślałam… ja pod tobą, nie zgadza się?
– To jest najgorsza pozycja w chwili tracenia dziewictwa – wyjaśnił, składając drobne pocałunki na jej ramieniu.
– Chyba mi się spodoba.
Gabriel odsunął się.
– Nie za pierwszym razem. Za łatwo mógłbym zrobić ci krzywdę i nawet tego nie zauważyć. (…) Kąty. Mój ciężar na tobie, nawet jeżeli oprę się na kolanach. Grawitacja. Jeżeli będziesz na górze, możesz kontrolować ruch, głębokość penetracji. Przekazuję ci kontrolę. Zaufaj mi – szepnął, całując jej ucho."



11. CYKL: PROŚ MNIE O CO CHCESZ. MEGAN MAXWELL



12.  CYKL: BEZ TCHU. MAYA BANKS



13. CYKL: AVALON. INDIGO BLOOME 


38 komentarzy:

  1. Bukowski tutaj trochę nie pasuje. On nie pisał erotyków, po prostu była bardzo bezpośredni. Nie udawał, że seks nie jest codziennością. Uprawiamy go codziennie lub prawie codziennie, jest wpleciony w naszą rutynę i uznał, że należy to skrupulatnie odnotować (motywacje, punkty odniesienia itd.). Stąd ta seksualizacja codzienności u Bukowskiego. To zupełnie inny kontekst, niż u pozostałych w tym wpisie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry, dziękuję za komentarz. Faktycznie źle sformuowałam tytuł tekstu. Miałam zrobić spis książek z dobrymi scenami erotycznymi. Taki był pierwszy mój zamysł...

      Usuń
  2. Ja swoją przygodę z erotykami też zaczynałam od Greya. Co więcej podobał mi się i zachęcił wręcz do sięgania po więcej. Jeśli chodzi o powyższe książki to dla mnie cykl ''Osiemdziesiąt dni'' to jakieś nieporozumienie. Nie dałam razy nawet dotrzeć do 3 tomu. Nawet wydaje mi się, że przerwałam w połowie 2. Podobnie jak cykl ''Avalon'' - dałam rade (ledwo co) przebrnąć tylko przez pierwszy tom. Co prawda nie za bardzo pamiętam szczegółowo sceny erotyczne w obu przypadkach, ale z pewnością na to miejsce znalazłabym inne tytuły.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wszyscy zaczęli swoją przygodę po przeczytaniu Greya. Faktycznie teraz z biegiem lat jest wiele lepszych książek. Te, które zostały tutaj zawarte to były moje pierwsze. Od nich Wszystko się zaczęło.

      Usuń
  3. Strasznie mnie odstraszają zdrobnienia pokroju cipki i szparki. Im częściej na nie trafiam w erotykach, tym większą niechęć i zażenowanie - a przez to zniechęcenie - czuję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę jak w książkach właśnie jest to opisane potocznie. Faktycznie wkurzają mnie również takie zdrobnienia, seks ma być seksem, powinno być mocno. Pewnie nie każde wydawnictwo zgadza się na takie słowa w książkach i temu tracą na swym opisie. Ale, co ja mogę...

      Usuń
  4. Jeśli chodzi o Greya i Crossa to chyba każdy ich zna, nawet jeśli się nie przyznaje :-p O cyklu Osiemdziesiąt dni- słyszałam, ale nie miałam okazji po nią sięgnąć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tego samego zdania. W sumie po wielkim szumie z Gestem, to Cross zajął drugie miejsce. I tak my czytelniczki miałyśmy porównanie obu serii.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Generalnie w ogóle nie czytuję erotyków i większość z tych opisów do mnie nie przemawia (szczególnie Greya nie trawię ;____;), ale to są gusta i guściki :D!
    #SadisticWriter

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście nie będę się spierać z gustami. Jaki byłby ten swiat, gdybyśmy wszyscy czytali to samo. Kto wie, może uda Ci się znaleźć coś dla siebie.
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Ok, przyznam się bez bicia, NIE PRZECZYTAŁAM ŻADNEJ Z TYCH KSIĄŻEK. Zwłaszcza Greya. Nie, nie mam nic do niego - każdy czyta co chce, wolność słowa. Moja erotyczna historia z książkami zaczęła się i skończyła na.. harlequinach historycznych. Mam do nich taki sentyment, że chyba nic tego nie przebije. Jednak, post czytało się MEGA interesująco. Nie zajechało mi kiczem a wręcz profesjonalizmem. Świetnie! Więcej takich postów :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Faktycznie czasem lubię czytać te Harlequiny, one mają niby coś subtelnego, ale i potrafią rozpalić zmysły. I kolejnym plusem jest to, że są krótkie.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Ciekawy temat. Ja osobiście próbowałem kilka razy książek z kategorii erotyczne ale niezbyt przypadły mi do gustu. A opis samych scen wydawał mi się albo nudny i sztampowy, albo wręcz brutalny. A żadna z tych kategorii nie jest dobra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem i szanuję. Patrząc na różne książki można odczuć niesmak, ale i przesyt tego wszystkiego. Czasem seks jest główną "fabułą" książki i ona mocno bije po oczach.
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Czytałam zaledwie trzy cykle o których wspomniane zostało w poście. ,,Crossa" ,,Greya" i Trylogię Gabriela. Tą ostatnią lubię zdecydowanie najbardziej, ze względu na to że jest subtelniejsza niż Grey i Cross i podoba mi się nawiązanie do Beatrycze i Dantego.
    Bardzo ciekawy post i fajny pomysł ze zrobieniem postu o erotykach.
    Pozdrawiam cieplutko xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa. Ja czytając pierwszy raz serię z Gabrielem, nie bardzo wiedziałam o,co tu chodzi. To miała być fabtastyka, czy coś? Ciężko było mi ją czytać, ale później... Umieściłam ja ze względu właśnie na klimat. Do samego seksu mogłabym się przyczepić, dla mnie ten opis brzmiał jak ktoś, kto chce "filozofować" go. Tak piszę, a nawet nie wiem, czy istnieje taki wyraz 😂 Mam nadzieję, że rozumiesz, co chciałam przekazać.
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Okazuje się, że niewiele przeczytałam erotyków, bo z tych wymienionych wyżej przeczytałam raptem tylko dwie części Sinnersów (wstyd). Niemniej kojarzę resztę. W sumie bardzo ciekawy pomysł na post, bo gdyby nie on to śmiem twierdzić, że nie zwracałabym aż takiej uwagi na te opisy.

    Pozdrawiam ciepło,
    Sara z Niesamowity Świat Ksiażek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy lubi mocne sceny erotyczne, każdy z nas jest inny. O tak z pewnością ta seria podbiła moje najśmielsze zdanie na temat seksu. Wtedy nie miałam zielonego pojęcia co, do czego 😂 Jakim cudem tak można zrobić itp. Jestem pod wielkim wrażeniem tej serii i wiem, że nie da się jej zapomnieć.
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Mam wrażenie, że wszystko zaczęło się od Greya, ale książki erotyczne były pisane już wcześniej i chyba były bardziej zmysłowe, niektórych opisów współczesnych erotyków nie da się po prostu czytać, pozdrawiam Asia z ucztadladuszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, że erotyki były od zawsze. To media nagłośniły Greya i od tego Wszystko się zaczęło. Masowe kupowanie typowych erotyków, a jak jest z opisem? Niektórzy autorzy mają w sobie coś, co przyciągnie czytelnika swoimi opisami. A drugi no cóż odstraszy i później dziwią się, że ludzie nie biorą się za ciąg dalszy.

      Usuń
  11. Hmmm... Ja bym tu jeszcze dodała jedną książkę, która jest moim zdaniem jedynym prawidłowym przykładem jak powinny "wyglądać" erotyki. Niestety nie pamiętam tytułu, okładka była różowa. :D W każdym razie takie książki mają pobudzać wyobraźnie i ciało, a nie odpychać i być odrażającą. Ale co kto lubi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że chodziło Tobie o książkę "Inna rozkosz". Właśnie dostałam wiadomośc od pewnej dziewczyny. I to jest godna polecenia pozycja dla miłośników erotyki itp.

      Usuń
  12. Te niektóre sceny są naprawdę szokujące, ale upewniłam się, że nie warto tracić czas na Grey'a :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tam nie żałuję, czytałam ją parę lat temu o wtedy to dla mnie było mistrzostwo. Teraz patrząc na nią to śmieje się sama z siebie. Ale cóż, od czegoś było trzeba zacząć.
      Pozdrawiam

      Usuń
  13. Wstyd się przyznać :P ale u mnie 50 twarzy też było startem w tym typie literatury ;) ale nie czytałam nic innego z tutaj podanych! :D niektóre tylko mam w planie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z niecierpliwością czekam na twoje recenzje.

      Usuń
  14. Czytałam serie James, Day, Cunning oraz Reynard i w każdej coś polubiłam :) Dla mnie najlepszy był Cross!

    Pozdrawiam, Magda
    https://booksbymags.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moją pierwszą prawdziwą miłością również był Cross. On bardzo różnił się od Greya, był bardziej męski, Władczyni, ale i miał coś w sobie... Sama rozumiesz, a teraz tyle ma konkurencji, że nie mogłabym się zdecydować.
      Pozdrawiam

      Usuń
  15. Anonimowy17/7/18

    Seria o śpiącej królewnie Ann Rice - mistrzostwo, przy niej Grey to powiastka dla pensjonarek

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam serdecznie, przeczytałem część z polecanych książek inne przejrzałem, po przeczytani komentarzy chciałbym abyś mi przesłała listę aktualnie proponowanych książek do przeczytania z doświadczenia o erotyce :) andrzejzalewski@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, dziękuję za wiadomość. Na tę chwilę nie mam takiego spisu. Zbyt dużo tych książek było. Ale postaram się nadrobić na lubimyczytac.pl, A może napiszę kolejny podobny post. To stary blog, więc tutaj już mnie nie ma. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Jak można Ciebie odnaleźć na lubimyczytac.pl ?

      Usuń
  17. Anonimowy12/1/20

    Witam , proszę pomóżcie , szukam starej książki erotycznej . Młoda dziewczyna po katasrofie na morzu ląduje na wyspie ...noo i się zaczyna . Coś jakby przez mgłę pamiętam tytuł , ,, tajemnicza Islandia ,, ? Proszę pisać na adres izabelavip@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy20/1/21

    Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy26/2/21

    50 year old VP Accounting Rheta Goodoune, hailing from Saint-Jovite enjoys watching movies like "Corrina, Corrina" and Digital arts. Took a trip to My Son Sanctuary and drives a C70. sprawdz tutaj

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy20/3/21

    Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mośka24/6/21

    Jeśli interesują was takie książki to może zainteresuje was https://gogogirl.pl/man to portal na którym znajdują się materiały i zdjęcia erotyczne. Może ktoś zerknie i skorzysta z tego portalu.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Degustacja książek i nie tylko , Blogger