Życie w kosmosie...

(chwilowy brak zdjęć)


Zapytaj astronautę. Wszystko, co powinieneś wiedzieć o podróżach i życiu w kosmosie
Tim Peake
Tłumaczenie: Zbigniew Kościuk
Wydawnictwo Kobiece


Na wstępie pragnę bardzo podziękować Wydawnictwu Kobiecemu za książkę. Kawał świetnej roboty. Jestem pod wielkim wrażeniem nie tylko okładki, ale i zdjęciom i zdaniom wartej uwagi (ciekawostki). 

Tim Peake, kosmonauta urodzony 7 kwietnia 1972 roku, misje kosmiczne: Ekspedycja 46, Sojuz TMA-19M, Ekspedycja 47. Postanowił odpowiedzieć na wszystkie pytania związane z kosmosem. 

Okładka, która jest obłędna! Gdybym zobaczyła ją w księgarni, kupiłabym ją ze względu na okładkę. Jest bardzo piękna, ale i co się jeszcze okazało? Środek, treść jest jeszcze lepsza. 

Tim Peake odpowiada na pytania związane z podróżowaniem w kosmosie, życiem, ale i jakie trzeba spełniać wymogi, aby stać się astronautą. To taki mini przewodnik po kosmosie, jestem pod wielkim wrażeniem pomysłu takiej książki. Myślałam szczerze, że przejdę obojętnie podczas jej czytania. Ale nie, ja wsiąkłam i pochłaniałam jak gąbka te odpowiedzi.

Wiecie, co jest fajnego w tym wszystkim? Pytań nie zadają starsi, ale i dzieci. A jak wiemy młodsze pokolenie nie zważa na to, o co powinno się zapytać kogoś. Chcą to pytają nawet o takie rzeczy, o które my byśmy się wstydzili zapytać.

Kolejnym plusem jest to, że autor postanowił w jak najprostszy sposób przedstawić odpowiedzi. Nie miałam problemu ze zrozumieniem tego. Pomijając pewne nazwy itp. książka jest bardzo łatwa w odbiorze. Jestem 😱 zaskoczona tyloma ciekawostkami, ale i świetnymi📸📷 obrazkami i zdjęciami. 

Nie ma sensu, abym opisywała wam różne pytania. Wstawiam parę zdjęć książki na zachętę. 

"Zapytaj astronautę" to świetna lektura na każdą okazję. Możemy przeczytać ją z dziećmi, zmobilizować do tego, że ciężką pracą możemy spełnić swoje marzenia. Ja jestem zafascynowana takim życiem, ale i podekscytowana pytaniami dzieci. Taka książka bardzo fajne wpływa na tok myślenia. Niby prosta, a niesie ze sobą pewien przekaz. Ja z przyjemnością polecam!

Dziękuję:


1 komentarz:

  1. If you're looking to lose weight then you need to start using this totally brand new custom keto diet.

    To create this keto diet service, licensed nutritionists, fitness trainers, and cooks united to produce keto meal plans that are powerful, suitable, economically-efficient, and satisfying.

    Since their launch in 2019, hundreds of people have already completely transformed their figure and health with the benefits a certified keto diet can give.

    Speaking of benefits; clicking this link, you'll discover 8 scientifically-confirmed ones offered by the keto diet.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Degustacja książek i nie tylko , Blogger