ZAPISKI MARLENY.PL

Witam Was kochani,

Niestety chwilowo jest pusto na blogu... Postanowiłam zmienić nazwę, wykupić domenę itd.

Od dziś Degustacja książek zostaje zamknięta, jestem tutaj www.zapiskimarleny.pl Strona nie jest jeszcze w pełni gotowa, ale powoli idziemy do przodu.
Miałam "nazywać" się NIEZDECYDOWANA, ale ktoś był pierwszy. Więc jestem jako Zapiski Marleny (blog niezdecydowanej). Dlaczego NIEZDECYDOWANA? Od samego początku tego bloga, przynajmniej dwa razy w miesiącu zmieniałam szablon. Więc myślę, że nazwa trafna :)
Niezdecydowana tylko przy wyborze dotyczącym blogowania. Ta nazwa nie ma nic wspólnego w pisaniu opinii, ani w życiu prywatnym.

Dziękuję, że jesteście i zapraszam do zwiedzania nowej strony.

Zostało sporo jeszcze do zrobienia tam (z mojej niezdecydowanej winy), ale jestem dobrej myśli.
Mam nadzieję, że już po świętach uderzę ze zdwojoną siłą.
W celu kontaktu możecie śmiało pisać na degustatorkaksiazek@gmail.com


Piszę to wszystko na szybko, aby Was powiadomić.

Pozdrawiam,

Marlena

1 komentarz:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Degustacja książek i nie tylko , Blogger