60# "Imagines" Anna Todd i inni

Imagines
Anna Todd
Wydawnictwo: Znak Literanova



Anna Todd, autorka bestsellerowej serii AFTER w nowej książce! Fan fiction z Tobą w roli głównej!

SELENA GOMEZ, ZAC EFRON, BRACIA HEMSWORTH, EMMA WATSON, KANYE WEST, JENNIFER LAWRENCE, KYLIE JENNER, CHRIS EVANS i mnóstwo innych gwiazd –
oni wszyscy potrzebują właśnie CIEBIE!

WYOBRAŹ SOBIE, ŻE…

JUSTIN BIEBER od rana zasypuje Cię uroczymi niespodziankami z okazji rocznicy Waszego… ślubu.
KIM KARDASHIAN potrzebuje Cię, by przetrwać w świecie, w którym nie można robić selfie!…
Na pokładzie samolotu zaprzyjaźniasz się z chłopakami z ONE DIRECTION… W ramionach CHANNINGA TATUMA tańczysz najbardziej zmysłowy taniec na świecie…
Twój najlepszy przyjaciel ED SHEERAN ma dla Ciebie naprawdę szalony prezent urodzinowy…
DANIEL SHARMAN zabiera Cię na romantyczny spacer po plaży…

WYOBRAŹNIA NIE MA GRANIC, WIĘC WYOBRAŹ SOBIE, ŻE MOŻE ZDARZYĆ SIĘ WSZYSTKO, CO ZECHCESZ – Z KIM TYLKO ZECHCESZ


MOJA OCENA:

Zacznijmy od tego, że książka jest bardzo gruba. Ponad 700 stron!!!

Najbardziej rzuca się w oczy okładka, która jest lustrzana, srebrna i dosłownie piękna.

Pierwszy raz miałam okazję przeczytać fan fiction. Nie wiedziałam czego mogę się po niej spodziewać. Wylądowałam w szpitalu… zabrałam ze sobą tego grubasa i przepadłam.

Wyobraź sobie, że…
Tak zaczyna się każda historia.

Pamiętam jak byłam młodsza, to marzyłam o tym aby spotkać kogoś sławnego. W normalny dzień, gdzie robisz to co zwykle. Spotykasz swego idola i ON jest tobą zachwycony. Jego fascynacja rośnie i bardzo sobie ceni twoją przyjaźń.

To były marzenia.

Dzięki tej książce mogą się spełnić ponieważ to my jesteśmy głównymi bohaterami. To my jesteśmy tymi najważniejszymi. Zupełnie przypadkowe spotkania z gwiazdami mogą być bardzo urozmaicone.

Gwiazdy takie jak: SELENA GOMEZ, ZAC EFRON, BRACIA HEMSWORTH, EMMA WATSON, KANYE WEST, JENNIFER LAWRENCE, KYLIE JENNER, CHRIS EVANS i mnóstwo innych gwiazd czekają właśnie na Ciebie.

Każdą postać na szczęście znałam(nie osobiście) i wiedziałam jak wyglądają. Ale czy ich zachowania, charaktery są takie jak w książce? Tego nie wiem.

„Imagines” to książka skierowana bardziej do młodych ludzi. Do prawdziwych fanów, którzy są im oddani. Ja to chyba jestem trochę za stara na to, bo miałam mieszane uczucia. Oczywiście były lepsze i gorsze zdarzenia.

34 opowiadania więc mogę śmiało powiedzieć, że każdy znajdzie coś dla siebie. Ja przeczytałam ją w jedną noc, więc może to i źle. Bo miałam taki przesyt tego wszystkiego (lepiej przeczytać sobie 2, 3 opowiadania dziennie).


Co do objętości to historie nie są wcale tak długie.

Zabawne, pouczające. Całość czyta się lekko, szybko. Ciekawe fabuły, sami bohaterowie ciekawie wykreowani.


Pamiętajcie o tym, że każda historia jest pisana innym językiem, stylem itp. To bardzo ciekawy zabieg przy tylu stronach. Jesteś rzucany na głęboką wodę.

"IMAGINES" to lektura na każdy dzień, która wywoła uśmiech na twarzy.


DZIĘKUJĘ WYDAWNICTWU ZNAK ZA MOŻLIWOŚĆ PRZECZYTANIA TYCH WSPANIAŁYCH OPOWIADAŃ.

Polecam
Nadia Rom

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Degustacja książek i nie tylko , Blogger