przedpremierowo "Until November" Aurora Rose Reynolds


Until November
Aurora Rose Reynolds
Cykl: Until (tom 1)
Seria: Editio Red
Wydawnictwo: Editio
Literatura obyczajowa i romans


PREMIERA 15 PAŹDZIERNIKA




November po wypadku i zdradzie najbliższych postanawia wyprowadzić się z Nowego Jorku do ojca. Ucieka przed despotyczną matką i jej manipulacjami. Rozpoczyna pracę w rodzinnej firmie jako księgowa w klubie ze striptizem. Pewnego dnia po skończonej pracy na jej drodze staje on, przystojny ochroniarz Asher. Jego zadaniem jest opieka nad dziewczynami z klubu.

"Namiętność, aż do utraty tchu.
Niebezpieczna i pełna intryg codzienność.
Rodzina, która rani Cię najbardziej"

I właśnie w tym momencie mogłabym napisać, że to spotkanie zapowiadało świetną historię. Miałam uśmiech na twarzy z ich wymiany zdań i przekomarzaniem. A później cóż…
Szczerze mogłabym zakończyć tutaj swoją opinię, kolejna historia, gdzie był potencjał, a wyszła przesłodzona znajomość.

Zacznę od tego, że bohaterowie nie zrobili na mnie dobrego wrażenia.


On zapowiadał się na zaborczego, władczego samca, ona na pewną siebie kobietę. Ale to wszystko gdzieś uleciało i został facet ze swoim zdaniem i ona, która na jego humorki zgadza się na wszystko.
Miałam wrażenie, że już przy pierwszej „randce” ona mu się podporządkowała. Gdyby kazał jej iść na golasa miastem, ona pokręciłaby nosem i spełniła jego życzenie. To, jak zwracali się do siebie (słodycz) powtarzało się chyba w każdym zdaniu. Jego zachowanie w stosunku do niej ( przy innych) było dziecinne. Na każdym kroku chciał pokazać, że ona jest jego i jak się darzą wielkim uczuciem... Zachowywał się jak jakiś nastolatek, który chciał pochwalić się swoją nową zdobyczą.

Co najlepsze odebrałam tę książkę tak jakby to wszystko, co tutaj się działo nastąpiło może w ciągu dwóch, trzech dni? Dosłownie bum!


„- Nie wkurzaj mnie, skarbie-warknął. Zagryzłam wargę, nie chciałam się odzywać. Spojrzał na moje usta i przymrużył oczy.

- Powiedz mi, że mnie kochasz-zaczęłam potrząsać głową, więc objął moją twarz dłońmi. - Powiedz mi, że mnie kochasz, żebym mógł powiedzieć ci to samo”


Chciałam, a nawet spodziewałam się trochę opisu pracy w tym klubie. Jakieś spotkanie z dziewczynami, jakieś zaczepki, coś, co dałoby odczuć ten klimat. A tak historia toczy się tylko między tą dwójką i nic. Czekałam może na jakiś striptiz, aby pokazała swój pazur… Nie doczekałam się niczego. Jestem zła i to bardzo, serio, ta książka mogłaby być tak dobra, a dostałam ckliwe „coś”.


Ot spotkali się, przespali, zakochali takie tam duperele, ale żeby nie było tak dobrze to autorka dorzuciła nam jakąś „adrenalinę”. Błagam albo moje hormony szaleją, albo naprawdę ta książka jest tak zła.


A no wspomnę jeszcze o jego rodzinie, która wywołała u mnie uśmiech na twarzy. Bardzo fajna, zżyta i kochająca. Tutaj jestem mile zaskoczona, mam nadzieję, że kolejne książki będą lepsze od tej. Bardziej ciągnęło mnie do Liz i pewnego mężczyzny, ale tego nie zdradzę. Czuję, że ich pociąg wywoła u mnie większe emocje. Jestem osobą, która daje szansę parę razy, więc czekam na coś lepszego.

"Until November" to historia lekka, zabawna i dość słodka jak na mój gust. Jeśli czekasz na coś niezobowiązującego i jednorazowego to ta książka jest właśnie dla CIEBIE!


"Pierwszy tom bestsellerowej serii Aurory Rose Reynolds Until. Bracia Mayson nie pozwolą o sobie zapomnieć!"


Dziękuję Wydawnictwu Editio Red za możliwość przeczytania książki.

20 komentarzy:

  1. Dawno temu czytałam książki takiego rodzaju. Jakoś potem zaczęły mnie.. nudzić? Może po prostu potrzebuję czegoś więcej.. jednak Twój wpis, bardzo mnie zainteresował :) muszę się zakręcić w księgarni przy tej książce :) Pozdrawiam serdeczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, tutaj wszystko było takie schematyczne. Liczyłam na historię z pieprzykiem, a dostałam tak jak widać. Mam nadzieję, że kolejna historia będzie bardziej z pazurem i ostrzejsza

      Usuń
  2. Jakoś książka nie wzbudziła we mnie "muszę sam to przeczytać", tak więc podaruję sobie.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze a tak czekam na tę książkę. Nie lubię przesłodzonych historii, nie lubię jak bohaterka ciągle na wszystko się zgadza i nie lubię wrażenia, że akcja działa się tylko kilka dni. Dam jej szansę, to pewne, ale nie nastawiam się już na nic wielkiego. Oby dalsze części były lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam pewną wypowiedź i okazuje się, że kolejna jest na takim samym poziomie. Ale wiadomo jak człowiek sam nie przeczyta to i się nie przekona. Jestem zdania, że lepiej dać szansę niż później żałować.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Sam opis zachęca i intryguje, jednak po Twojej recenzji śmiem sądzić, że jest trochę przerysowany.
    To chyba nie jest historia, która wywołuje sporo emocji, a raczej taka babska, lekka lektura na wieczór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą, ona jest dobra dla kogoś, kto nie oczekuje zbyt dużo w historii. Mnie do siebie nie przekonała w stu procentach.

      Usuń
  5. Po Twojej recenzji chyba sobie odpuszczę, są ciekawsze książki do czytania, pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością, choć szczerze mam "chrapkę" na kolejny tom.

      Usuń
  6. Hmm.. to ja raczej po nią nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Okładka wydaje się ciekawa, ale hm... Jednak zostawię to bez dotykania choćby tego :/

    Pozdrawiam ciepło,
    Sara z Niesamowity Świat Książek

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za książkami tego typu. Opis mi się kojarzy z pityliardami twarzy szarości :D

    OdpowiedzUsuń
  9. No tak... Miód, a ja nie lubię miodu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niby typ literatury, którą uwielbiam ale po recenzji chyba sobie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Książka już czeka na półce aż po nią sięgnę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmmm to chyba jednak nie dla mnie. Lubię czasem przeczytać jakiś romans, ale oczekuję od niego że pozamiata mnie emocjonalnie , wątpię żeby ta książka zdołała to zrobić ;)

    Book Beast Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachęciłaś mnie, muszę przeczytać tę książkę...

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba sobie odpuszczę, bo słowa ,,niewykorzystany potencjał" odrzucają mnie pięć metrów do tyłu.
    Nie lubię bohaterek tego typu, bo kojarzą mi się z Anastasią z Greya. Grey skinie palce i Ana to robi. Okładka mi się podoba, ale to w sumie na tyle z rzeczy, które intrygują mnie w tej pozycji.

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpuszczę sobie tę książkę.
    Wait... Bohater ma na imię November? Serio?
    Pozdrawiam, Dominika z Zaczytana D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Degustacja książek i nie tylko , Blogger