Zrób swoją krew- DIY

DIY- SZTUCZNA KREW
przepraszam za jakość, zdjęcie starym telefonem robione :)

Hej, hej. Dzisiaj mam dla WAS bardzo przydatny post. Jak wiecie w wolnej chwili (niedziela) lubię bawić się makijażem. Czasem są to rany, czasem jakaś maska i do tego zawsze potrzebuję krwi.


 Miałam tyle ostatnio na głowie, że zapomniałam ją zakupić. Ale nie ma co się martwić, w starym zeszycie miałam zapisane składniki. Co prawda do Halloween jeszcze trochę czasu, ale ja już powoli się szykuję ;)


Z tych przepisów najczęściej korzystam, są sprawdzone przeze mnie. Co do proporcji, w zależności ile kto jej potrzebuje. Więc trudno mi tutaj podać, wszystko robię na oko.

NAJWAŻNIEJSZA SPRAWA, ZANIM „OBŁOŻYSZ” SIĘ TĄ KRWIĄ, PAMIĘTAJ, ABY BYŁA LETNIA. POD ŻADNYM POZOREM, NIE NAKŁADAJ GORĄCEJ!! PATRZ NA SKŁADNIKI! MNIE OSOBIŚCIE NIC NIE UCZULA, ALE LEPIEJ NIE RYZYKOWAĆ.




PRZEPIS 1

1


Wrzątkiem zalewamy kakao. Dosłownie odrobinkę, aby powstała nam gęsta papka. Dodajemy syrop i mieszamy. Pewnie myślisz po,co ta sól, już piszę. Jeżeli nasza krew jest zbyt rzadka możemy dodać soli, odrobinkę. I tak, aż do osiągnięcia pożądanego efektu.




PRZEPIS 2


Tutaj chyba nie muszę tłumaczyć. Żelatynę zalewamy wrzątkiem, dodajemy barwnik i mieszamy.



 PRZEPIS 3 

Wrzątkiem zalewamy żelatynę, dodajemy glicerynę oraz barwniki.
Tutaj mniej więcej: Gliceryny 2 łyżki
woda 2 łyżki
żelatyna 1 łyżka
barwnik czerwony 30 kropel
barwnik niebieski maksymalnie 5 


A i jeszcze:

Czasem krew wychodzi nam zbyt jasna, czasem za ciemna. 
Niebieski barwnik, albo rozpuszczalna kawa nada kolory naszej krwi. Kolor pogłębi się, stanie się ciemniejszy. Zamiast barwnika możemy użyć koncentratu z buraków (płynny). 

Syropem kukurydzianym, mąką ziemniaczaną również można zagęścić. Osobiście tego nie lubię.
Więc, to chyba na tyle. Daj znać w komentarzu czy skorzystasz z tych przepisów. A może już sama masz sprawdzoną recepturę. Podziel się z innymi. 

Oczywiście, jeśli chcesz prześlij swoje zdjęcie. Razem podziwiajmy efekty.

Pozdrawiam,



4 komentarze:

  1. Porady na wyciągnięcie ręki warto skorzystać z dobrych rad

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalia Buchaj29/7/17

    Zawsze korzystam z przepisu 1 bo wydaje mi się najszybszy i najlepszy (może dlatego że mam zawsze te składniki) bardzo fajny post ��

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Degustacja książek i nie tylko , Blogger