57# "Stalkerzy" Paul Finch


Tytuł jest mocno naciągnięty, a może pasuje tu pewien „KLUB MIŁYCH FACETÓW”. Książka ukazuje grupę przestępczą, która spełnia najmroczniejsze pragnienia.


Stalkerzy
Paul Finch
Wydawnictwo: Albatros




OPIS FABUŁY:

Detektyw sierżant Mark „Heck” Heckenburg prowadzi śledztwo w sprawie zniknięcia 38 kobiet. Każda z nich wiodła szczęśliwe, pełne sukcesów życie, zanim zniknęła bez śladu. Trop prowadzi do sekretnego klubu, w którym możliwe jest wszystko, za co klienci chcą zapłacić. Ale gdy próbują dowiedzieć się czegoś o tak zwanym "Nice Guys Club” trafiają na mur milczenia.


MOJA OCENA:


38 zaginionych młodych kobiet, brak ciał. Zbrodnia doskonała? Czy coś je ze sobą łączy? Przypadek? Kobiety znikają w tajemniczych okolicznościach. Każda z nich prowadziła udane życie i były szczęśliwe. Więc w jaki sposób morderca szuka swoje ofiary?


CZY KIEDYKOLWIEK MYŚLAŁEŚ O TYM, JAK BY BYŁO, GDYBYŚ TO ZROBIŁ, NAWET JEŚLI ONA POWIEDZIAŁABY: NIE?

Duet, który staje twarzą w twarz z grupą przestępczą „Nice guys Club”. To klub gdzie twoje pragnienie może być ustawione na twoich warunkach, jeśli cena jest dla nich odpowiednia.

Bardzo realistyczny obraz świata przestępczości gdzie nie ma miejsca na pomyłki. Autor opowiada historię o przemocy, gwałtach, tajemnic, ale i nie tylko…

"-Życie jest takie krótkie –wymamrotał.-Takie kruche. Nigdy nie wiadomo,kiedy ktoś przyjdzie i ci je wydrze.Wiesz,kochanie,w każdej chwili każdemu z nas wszystko może się zdarzyć."


Książka od pierwszych stron wciąga i trzyma w napięciu. Robi to znakomicie, jako czytelnik bardzo mocno skupiałam się na poznaniu prawdy. Miałam czasem wrażenie, że nic nie jest w stanie mnie zaskoczyć, a tu proszę…

Oczywiście musiałam książkę pochłonąć całą od razu. I nie żałuje ani sekundy.
Pomysł na fabułę był wart czytania. Jest bardzo oryginalny, tego jeszcze nie miałam okazji przeczytać. To coś nowego i mocnego.

 Opis wywołał w mnie lawinę emocji. Całe założenie autora jest bardzo fantastyczne. Poznajemy człowieka, który zna swoje ciemne upodobania do seksu. Jego najgłębsze tajemnice, pragnienia i to, co może spełnić się, jeśli tylko dołączy jako klient.

Jaką cenę trzeba ponieść potem????

Jest mocno, dość szybko, ale i bardzo ciekawie. Historia, która porywa i dotrzymuje adrenaliny w każdym zdaniu.

Tytuł jest mocno naciągnięty, a może pasuje tu pewien „KLUB MIŁYCH FACETÓW”. Książka ukazuje grupę przestępczą, która spełnia najmroczniejsze pragnienia.

Nie chciałabym mieć do czynienia z tymi ludźmi…

Liczyłam również na jakieś głębsze odczucia ofiary. Dla mnie ten moment czytało się zbyt szybko, chciałam jakiegoś rozwinięcia. Analiza stanu psychicznego porywaczy? Nie pogardziłabym.

Książka momentami trochę naciągana, ale mimo to jestem zadowolona z przeczytania jej.

Polecam serdecznie i pozdrawiam.

Nadia Rom,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Degustacja książek i nie tylko , Blogger